fredag, april 11, 2008

Utmärkelse


Av Malin har jag fått den här utmärkelsen. Tack!
Det värmer gott att få i tider när våren räcker både lång och snuvig näsa åt oss trädgårdsfolk.

Jag vill i min tur skicka vidare till Frukostflingan.
Min motivering är att hos henne får man glatt fnissande ta del av krogvärldens roliga ord och goda historier. Man får dessutom en inblick i en för mig helt okänd yrkesvärld. Det är en intressant blogg med en tydlig inriktning.
Gå dit och läs så får ni se att jag har rätt!

12 kommentarer:

beerbelly sa...

Cool. Väl värd. Nå vad var det för buske/blomma jag såg? ;)
Ha en bra fredag!

Åsa! sa...

Grattis! Det var ett klokt val att skicka den till dig! Och Frukostflingan var ny och uppiggande läsning,tack för tipset! Ha en trevlig helg!

Lilla B sa...

beerbelly: Ja, den är värd många besök.
Förutsättningen är att du slänger upp en bild, serru!;) Osynliga blomster är jag jämrans usel på.
Hygglig fredag!

Lilla B sa...

åsa!: Tack!. Det är en av de roliga sakerna med bloggläsandet det att man kan ramla över väldigt intressanta sidor. Trivs man inte är det ju bara att tassa ut.

beerbelly sa...

Bilder finns sedan länge =)
Ha det gött!

Lilla B sa...

BB: Det tror jag säkert. Men inte på bloggen iallafall.

Hasse Wester sa...

Stort grattis Lilla B. Du är väl värd priset. Ha en fantastisk helg!

Lilla B sa...

slottsträdgårdsmästaren: Tack ska du ha! Tänkte skicka en till dig också men jag vet ju att du ogärna befattar dig med sånt som ska skickas vidare eller skrivas listor om.
Trevlig helg du med och hjula lugnt!!

Frukostflingan sa...

Jag tackar allra ödmjukast för den fina utmärkelsen och ska ta mig en funderare om vem som ska få den av mig! Ha en trevlig helg!

Lilla B sa...

frukostflingan: Litet bevis på en uppskattad blogg. Håll tillgodo.
Och trevlig helg!

cS sa...

Vad bra att priset gick till dig. Det är du värd. Och så skickar du vidare till en annan bloggare jag också gillar skarpt. Grattis båda

Lilla B sa...

cs: Det var fasligt vänligt sagt av dig. Tack!