onsdag, september 27, 2006

Höst i Bergslagen


Passerar här på väg till jobbet.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm vackra sjön igen....

Lilla B sa...

ja, slottsträdgårdsmästaren, det är det.

Lena sa...

Men, HUR gör du?

Anonym sa...

Glömde säga att bilden är fantastisk...läckra moln där över skog och sjö.

JULIEK sa...

For ett nydelig bilde. Det var bare helt utrolig : )

Anonym sa...

Å, det där vet jag precis var det är! :-)
Det är otroligt vackert vid den sjön.
När man ser hösten så, gör det inte så mycket att sommaren är slut.

Lilla B sa...

Panter: Lätt som en plätt. Man hittar en fin sjö. Stannar och tar en bild.

Lilla B sa...

slottsträdgårdsmästaren: du skulle se den i verkligheten!

Lilla B sa...

ellis: Det förstår jag ;). Såg en bild hos dig med samma sjö. Favoritsjön...

Lilla B sa...

julie: tack, tack. Hade ju lite tur med molnformationen

Anonym sa...

Som vanligt suveräna bilder. Det är något annat än Hornsgatan det...

Lena sa...

Som man frågar får man svar! :-)

l*eva sa...

KONST, av Verkligheten!

Nästan för Vackert, för att vara just Verkligheten!

Sen är det väl ÖGAT...som Hjälper oss, som inte har denna vackra resväg...till arbetet eller ut i den STORA Världen.
Tack Lilla B för Ditt Öga, Din kamera och Internet!

Linda sa...

Tack Lilla B för den vackra bilden - jag kommer aldrig att tröttna på den sjön.

Lilla B sa...

Rosalia: åjo - det finns fina ställen i och runt Stockholm. Kolla hos Slottsträdgårdsmästaren eller hans Trädgårdsspaning. Tips på utflykter!

Lilla B sa...

panter: f´låt. Jag kunde bara inte låta bli..

Lilla B sa...

eva: vad snäll du är. Verkligeheten är ibland fasligt fin. Det kan man se även utan kameralins. Fast jag tittar förstås väldigt gärna genom den.

Lilla B sa...

lindalotta: Det är livskavlitet att kunna ta sig till jobbet och ha det vackert längs vägen

Anonym sa...

jodå, visst finns det fina ställen i Stockholm, men med Hornsgatan menade jag min väg till arbetet. Vi har till exempel i år hittat en fin liten sjö i Huddinge. Ett mycket fridfullt ställe.

Lilla B sa...

rosalia: jag är ändå övertygad om att man kan hitta fina saker precis överallt. Kliva väldigt nära motivet ibkland och så ser det plötsligt annorlunda ut. Hornsgatan har nog något fint. Avgasdimmor? ;)