fredag, oktober 10, 2008

Vinst i brevlådan


Idag kom två bloggposter i den analoga lådan. I min rostfria brevlåda hittade jag vinsten i Rubens tävling. Jag hade till och med fått önska vilka fröer som skulle ingå. En påse ryska gula tomater och en påse röd solhatt "Magnus" skulle jag bli fasligt lycklig över och det var precis vad som kom.
Tack Ruben!

Sen låg det en rätt tjock brun påse. Den försändelsen var mycket överraskande. För länge sen hade vi en kommentarstråd om tallbarrstvål. Jag kommer inte ihåg om det var på min blogg eller hos Panter.
Idag ligger i min brevlåda just en sån tvål.
Tack Panter!

Vilken dag. Jag säger bara det!
Nej, jag säger lite mer: Trevlig helg alla!

12 kommentarer:

johanna sa...

Kul med post! På min hallmatta låg nya Sköna hem och en kelig katt när jag kom hem. Det funkar bra det med. Trevlig helg på dig!

Lilla B sa...

johanna: Det är absolut inte det sämsta!

Anonym sa...

Grattis till vinsten och trevlig helg.

Anonym sa...

Nämen grattis! ingen dålig början på helgen:)
ha de!

Lilla B sa...

kersti: Tack så mycket. Och ha det gott i helgen!

Lilla B sa...

matte: Att börja helgen ren och grann och med tomat-och blomfröer i näven är finemang!

Anonym sa...

Röd solhatt har jag länge tänkt att försöka kig på då det funkar så bra mot förkylning. Har dämpat hur många förkylningar-på-G som helst med naturprodukter med detta i... Är den lättodlad här??
Ha en trevlig helg!

Lilla B sa...

annapanna: Jag har ingen aning om hur lättodlad den är eller om den trivs i dessa skogsmarker. Men skam den som inte försöker! Du får komma och kolla i sommar.

FO - 2 sa...

Gratulerer! :)
Flotte gaver og gevinster.

Lilla B sa...

ida: Tack! Vinst plus en överraskningspresent! Sånt utgör livets guldkanter.

Anonym sa...

Det ska jag göra =)

Lilla B sa...

annapanna:Absolut!