söndag, oktober 28, 2007

Tidsomställning


Oj.

Vred bestämt tillbaka tiden lite för mycket.....

21 kommentarer:

l*eva sa...

...men tänk om man hade kunnat!!

Gjorde sammaledes på min Blogg i ottan!

Anonym sa...

Ljuva tanke..!

Christina sa...

Tänk om man kunde göra så:)
Ha en skön söndag....

Lena sa...

haha, jaa... tänk om

Anonym sa...

haha :) dream on...
Det är inte dumt att ha nåt att se fram emot, intalar jag mig. Och man njuter nog desto mer när man inte är där hela tiden...

Humlan sa...

Perfekt tidsinställning!

Cattis sa...

Å så härligt!
Sommar igen ...

Bloggblad sa...

Ojoj - hur många varv?

Jag upptäckte nyss när jag letade efter dig, att jag missat att ändra till Lilla b på nyligen.se...
ska åtgärda.

Har en fråga: Är det försent att plantera rosor nu? Kom ihåg idag att vi skulle fixa till det på kyrkogården... eller ska jag vänta till våren? Växtzon 1, kusten, Östergötland.

Lilla B sa...

L*eva, ellis, christin, panter,fundera grönt,humlan, cattis och bloggblad:
Visst var det en fin idé, va?

Och Bloggblad: Rosor är jag inte alls bra på. Tror nog att de kan sättas sent på hösten. Jag skulle plantera på vårkanten istället! Om det fryser på snart hinner de knappt att rota sig.

Villa Nian sa...

Vilken härlig tanke :-) Blev glad av den.

Lilla B sa...

tina: Ja, ska man vrida tillbaka tiden ska man nog göra det rejält! :)

Bloggblad sa...

Va bra! Då kan jag skjuta upp det! Helt min melodi när det gäller trädgårdsjobb... :)

FO - 2 sa...

Ett vakkert tilbakeblikk. :)

Anonym sa...

Hihi. Om man bara kunde! :-)

Lilla B sa...

bloggblad: Kul när råden faller väl ut! :)

Lilla B sa...

ida: Önskar att vi vore där... Hösten börjar bli så mörk.

Lilla B sa...

louise: Försöka duger!

Anonym sa...

Vrid på bara Lilla B....

Lilla B sa...

slottsträdgårdsmästaren: Ibland är det gott att önsketänka...

Anonym sa...

*suck*
Den tiden, den tiden... Längtar!

Lilla B sa...

ronja: När väl julen är överstökad sätter tiden lite fart igen. Tycker jag, iallafall.