tisdag, april 24, 2007

24 april



Solen orkade inte igenom dimmorna i morse.

10 kommentarer:

Lena sa...

Inte här heller. Det är tungt med dimma.

Bloggblad sa...

Jag får lust att sätta mig där på stranden, med en tjock filt omkring mig, och bara glo rakt in i dimman.

JULIEK sa...

Det er faktisk vackert med dimma. En trolsk stemning som jag tycker om : )

l*eva sa...

Nääää fy...dimma kan det vara på hösten.
Nu ska det vara SOL...på dagarna(mornarna) och ett stilla regn på nätterna.
Inom mig hör jag mistlurarna!

Lilla B sa...

alla: Det verkar vara lite olika tycke och smak när det gäller dimma.På vintrarna är det ett bättre alternativ till snö, det är min absoluta uppfattning.
Att stå eller sitta där en stund och samla tankarna är inte fel - dimma eller ej. Det är ett rofyllt ställe.
Nu vill jag ha lite värme - inte högsomarvärme utan bara lite varmare.
Då lättar morgondimmorna rätt fort.

Linda sa...

Det där ser riktigt kallt ut...

Lilla B sa...

lindalotta: Ja - man får ha omväxlande vinterkappa och vårjacka.

Anonym sa...

Underbar dimmbil, lite mystiskt, kanske älvorna redan är i gång..

Lilla B sa...

hannele: Inte otroligt alls. Några älvor är säkert morgonpigga.

Anonym sa...

Mycket vackert!