fredag, december 29, 2006

GOTT NYTT ÅR!

Bloggen kommer att ligga i träda några dagar.

14 kommentarer:

Lena sa...

Detsamma till Dig!
Jag noterar att det handlar om ett grönt år.
Hoppas att du fortsätter att blogga längre än till april.

Anonym sa...

Gott Nytt År till dig också.

Anonym sa...

Gott Nytt År

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Gott Nytt År! Man behöver få ta ledigt även från sin blogg ;-)

Linda sa...

Gott Nytt År Lilla B!
Jag hoppas, precis som Panter, att du fortsätter längre än till april.

Mildamakter sa...

Gott Nytt År till dig med :o)

Anonym sa...

Gott nytt åååååår!!! :-)

*kramelikram*

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG MED!!
Hoppas ditt slut på det gamla året varit bättre än mitt, här har hela familjen legat i lunginflammation. Jag höll ut längst och stöp först på juldagen. Hann att få träffa det näst sist anlända barnbarnet. Det var trevligt! Lever på hoppet att vi ska vara smittfria och någotsånär ok till trettonhelgen så vi kan träffa vår lilla "Lucia" då! Ha en trevlig nyårsafton!!

JULIEK sa...

Godt nytt år. Stor kram fra meg : )

Anonym sa...

Gott nytt år..

Anonym sa...

Fin blogg

Lena sa...

När du vaknar ur vintervilan kanske du har tid att besvara en enkät - finns på min blogg.
God Fortsättning!

Annika sa...

Gott Nytt År!!! Kan vara skönt att vila upp från bloggen ibland...

Lilla B sa...

Alla: Tack ni rara för nyårshälsning! Är nu tillbaka på hemmaplan efter västkustens blåsväder. Kommer att så småningom samla mig och försöka besvara Panters bloggundersökning.