onsdag, juli 30, 2008

Krukor och fat utan katt


Hedgren undrade i en kommentar lite längre ner om krukmakaren som gjort fruktfatet våra katter gärna ligger i har någon hemsida. Jag frågade honom. Peter Wikström heter han och här kan man läsa om hans krukmakeri.
Har ni vägarna förbi så gör ett stopp, besök Kopparbergs Krukmakeri, titta på den vackra kyrkan och besök den bibliska trädgården. Den kan man förresten läsa om bland Slottsträdgårdsmästarens Trädgårdsspaningar. Titta här .

Se detta blev ett riktigt reklaminlägg.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR hans skapelser! Har ett fint fat jag med, och en mugg, bl.a.
Och en hustomte. :-)

Hedgren sa...

Så otroligt helt i min smak! Vete sjutton när jag hamnar i närheten av Kopparberg så jag får nog ta postordervarianten!
Vilka priser! Hur kan det vara så billigt?

Anonym sa...

Jätte fint fat. Ska komma ihåg att kika in där om jag någongång har vägarna förbi.

l*eva sa...

Säger som *hedgren*...hur kan det vara så BILLIGT?

Jag gillade fatet som var snarlikt Ditt...men med en höna i mitten...jättecharmigt!
(Ditt är fint också ju, har ju redan sagt-att jag ska *norpa* det!)

Åsa! sa...

Keramik är vackert, och detta är ett mycket vackert fat! Nu får du nog procent på den ökade omsättningen i krukmakeriet ska du se:)

Linda sa...

Vill bara förvarna om att trumpeterna ser gula ut innan de slår ut, men de är vita, jag lovar :)

Hoppas allt är bra?!

Lilla B sa...

ellis: Jag har också fler stycken Även en hustomte vid ytterdörren.

hedgren: Du får fråga honom om prissättningen :)

kersti: Det tycker jag absolut att du ska göra. Det är verkligen värt ett besök!

l*eva: Är du i krokarna så hälsa på i krukmakeriet och låt dig förföras av alla vackra fat.

åsa!: Jag vågar påstå att alla hans fat är vackra. Man köper inte bara ett när man är där - det vill gärna bli flera :)

lindalotta: Bra att du förvarnat. Skulle tro att du blandat ihop änglarna annars :)
Nä, dessvärre är allt inte bra. Jag är bättre men inte helt frisk än. Ett långdraget elände, detta.

Anonym sa...

You can definitely see your skills within the article you write.
The world hopes for more passionate writers like you who are not afraid to
say how they believe. Always go after your heart.



Also visit my page: home cellulite treatment