måndag, oktober 25, 2010

Höstmorgon vid sjön

7 kommentarer:

bettankax sa...

Mycket vackert!

Lilla B sa...

battankax: Ljuset var så fint att jag absolut måste stanna. Men det var is på vägen jag måste gå över och en sann tur att jag har alla ben och en kamera i behåll.

Malin sa...

Vackert o lite vemodigt på nått vis...vintern lurar i mörkret...

Kram från Malin

epsilon sa...

Så otroligt vackert.

Lilla B sa...

Malin: Ljuset blir ibland så intensivt trots att det egentligen är så svagt. Det händer sig när sjön ligger blank. Men visst är det vemodigt när allt vintern närmar sig och allt fryser till is.

epsilon: Det är riktigt vackert i Bergslagen.

Anonym sa...

Jag är nog Emma tvärsemot, gillar hösten med alla vackra färger, den friska luften. Allra bäst när det är lite fruset på marken. Man får tända en massa ljus inomhus/Agnetha.

Lilla B sa...

Agnetha: Höst är fint bara det inte går så långt att det blir fryskallt. Vintern borde avskaffas helt, tycker jag. OM den trots allt kommer skulle man kunna få dra av den i deklarationen, tycker jag.