lördag, december 15, 2007

Allt är inställt

8 kommentarer:

beerbelly sa...

Va? Risig än?
Hoppas det släpper.

Dubbelörn sa...

Vad är det för baccilusk du fått!! Hur kul är det att vara sjuk nu?!!

Projicerar alla positiva vibbar mot dig så du snabbt får krafterna tillbaka 'ler*.

Kramar

Lilla B sa...

beerbelly: Helt ur slag. Husbonden fick både handla och laga mat.
Jag trodde att jag skulle vara bra idag, men nähä.

Lilla B sa...

dubbelörnen: Ja, man kan undra vad det är för sort. En riktigt lömsk en, är det iallafall.

Behöver "kraftbestrålning" så den tas tacksamt emot! :)

Anonym sa...

Nej men å. Jag hoppas det ger sig till imorgon då istället. Krya på dig!

Lena sa...

Ååå, du jag känner igen det. Jag var sjuk och mest hemma hela förra veckan, maken den här veckan och inget kan man göra för att skrämma iväg eländet. Jo, möjligtvis att ta det lugnt tillräckligt länge. Så gör nu det!

Lilla B sa...

ellis: Tack, snälla du! Ja, jag hoppas verkligen att den här pesten bättrar sig fort.

Lilla B sa...

panter: Det verkar vara lika segdraget här. Inne på fjärde dagen och är totalt slut. Konstigt. Jag brukar kunna stå emot allehanda sjukor. Nu låter jag eländet ha sin gång och väntar ut bot eller bättring.
Det blir jul ändå.